Profesyonel Fuarcılık Programları
Renkli ve Dinamik Bir Kariyer için Fuarcılık
Fuardan Yüksek Fayda Sağlamanın İpuçları
Fuar Katılımcıları için Dijital Dünyada Pazarlama ve Satış
Fuar Alanının Dinamikleri
Fuar Standlarının Dinamikleri
Fuar Alanının Dinamikleri
Eğitim Programı Konu Başlıkları
- Dünyada ve Türkiye'de Fuar Endüstrisi
- Fuar Öncesi Hazırlık Faaliyetleri
- Fuar Dönemi Faaliyetler
- Fuar Alanı Oryantasyon
- Kişisel Gelişim
Eğitim Programı Hedef Kitle
Fuarlarda Organizatör ve Katılımcı Firma Standlarında Görev Alan Tedarikçi Firmaların Tam Zamanlı ve Yarı Zamanlı Çalışanları.
Tarihler
- 18-20 Haziran 2019
- 4-6 Eylül 2019
Program Süresi
Haftaiçi 3 Gün.
Program Genel Amaç
Fuar katılımcısı olan kurumların verimli bir fuar deneyimi yaşamaları için etkin dijital pazarlama ve satış kampanyalarına yönelik bilgilerin paylaşılması.
Program Alt Amaçları
- Fuarcılık süreçlerine yönelik farkındalık oluşturmak
- Organizatör veya katılımcı tarafında yaratabilecekleri katma değeri göstermek
- Fuarlarda alınan / verilen hizmetin mükemmeliyetine katkı sağlamak
- Müşteri Deneyiminin iyileştirilmesine katkı sağlayacak iletişim becerilerin geliştirilmesi