Profesyonel Fuarcılık Programları
Renkli ve Dinamik Bir Kariyer için Fuarcılık
Fuardan Yüksek Fayda Sağlamanın İpuçları
Fuar Katılımcıları için Dijital Dünyada Pazarlama ve Satış
Fuar Alanının Dinamikleri
Fuar Standlarının Dinamikleri
Fuar Standlarının Dinamikleri
Eğitim Programı Konu Başlıkları
- Dünyada ve Türkiye'de Fuar Endüstrisi
- Fuarda Etkileyici Standlar
- Fuar Alanı Oryantasyon
- Kişisel Gelişim
Eğitim Programı Hedef Kitle
Etkinlik ve Fuar Standı Tasarımı ve Uygulaması Yapan Firmaların Çalışanları.
Tarihler
- 12-14 Haziran 2019
- 30 Eylül-2 Ekim 2019
Program Süresi
Haftaiçi 3 Gün.
Program Genel Amaç
Katılımcı Firma Standlarına Yönelik Etkin, Fonksiyonel ve Pratik Çözümlerin Özendirilmesi.
Program Alt Amaçları
- Stand Tasarımında Kurumsal Kimlik ve Ürün Portföyünün Yansıtılmasının İpuçlarının Paylaşılması
- Standlarda Fayda ve Maliyet Dengesinin Sağlanmasına Yönelik Adımların Verilmesi
- Stand Çözümlerindeki Güncel Malzeme ve Trendlerin Paylaşılması
- Müşteri Deneyiminin iyileştirilmesine katkı sağlayacak iletişim becerilerin geliştirilmesi