Profesyonel Fuarcılık Programları
Renkli ve Dinamik Bir Kariyer için Fuarcılık
Fuardan Yüksek Fayda Sağlamanın İpuçları
Fuar Katılımcıları için Dijital Dünyada Pazarlama ve Satış
Fuar Alanının Dinamikleri
Fuar Standlarının Dinamikleri
Fuardan Yüksek Fayda Sağlamanın İpuçları

Eğitim Programı Konu Başlıkları
- Dünyada ve Türkiye'de Fuar Endüstrisi
- Katılımcı Firma Fuar Öncesi Hazırlık Faaliyetleri
- Katılımcı Firma Fuar Dönemi Faaliyetler
- Katılımcı Firma Fuar Sonrası Değerlendirme Faaliyetleri
- Fuar Alanı Oryantasyon
- Kişisel Gelişim
Eğitim Programı Hedef Kitle
Fuar Katılımcı Firmalarının ve KOBİ'lerin Yönetim, Satış, Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Etkinlik Organizasyon Bölümleri Çalışanları.
Tarihler
- 11-13 Şubat 2019
- 19-21 Mart 2019
- 16-18 Nisan 2019
- 2-4 Eylül 2019
- 8-10 Ekim 2019
- 12-14 Kasım 2019
Program Süresi
Haftaiçi 3 Gün.
Program Genel Amaç
Fuar katılımcısı olan kurumların verimli ve başarılı bir fuar deneyimi yaşamaları için sürece yönelik pratik bilgilerin paylaşılması.
Program Alt Amaçları
- Doğru fuar seçimi, katılımcı firmanın fuardan beklenti ve hedeflerinin sağlıklı oluşumu süreçlerini desteklemek.
- Fuardan maksimum verim almak üzere; öncesinde-sırasında-sonrasında yapılacak aktivitelere yönelik bilinçlendirmek.
- Özellikle yeni fuar katılımcılarına ve KOBİ'lere yönelik rekabette öne çıkmalarını ve yeni pazarlara açılmalarını sağlamak.
- Müşteri Deneyiminin iyileştirilmesine katkı sağlayacak iletişim becerilerin geliştirilmesi.