Mesleki Gelişim Programları
Seyahat İngilizcesi
Yeni Medya
- PROGRAMLAR
- Seyahat İngilizcesi
- Yeni Medya
Yeni Medya
Eğitim Programı Konu Başlıkları
- Yeni Medyanın Gelişimi
- Küreselleşme, Dijital ve Yeni Medya
- Etkileşim
- Arama Motorları
- Oyun ve Eğlence Dünyası
- Mobil Teknolojiler
- Bilgi Yönetimi
- Sosyal Medya
- Tasarım Araçları
- Bilgi Toplumunda Kimlik ve Vatandaşlık
- İnternet Gazeteciliği
- Dijital Pazarlama
- Siber Güvenlik
- Örnek Projeler
- Örnek Uygulamalar
Eğitim Programı Hedef Kitle
Fuar Katılımcı Firmalarının ve KOBİ'lerin Yönetim, Satış, Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Etkinlik Organizasyon Bölümler.
Tarihler
1 Ekim - 27 Aralık 2019
Program Süresi
Günde 3 Saat x Haftada 2 Gün / 16 Hafta, Toplam 96 Saat.
Program Genel Amaç
Firma çalışanlarının, üniversite öğrencilerinin ve mezunlarının fuarcılık endüstrisi faaliyetleri çerçevesinde daha etkin ve verimli iletişim gerçekleştirmelerini sağlayacak olan yeni medya teknolojileri ve uygulamalarına yönelik bilgilerin paylaşılması.
Program Alt Amaçları
- Özellikle iş hayatının başında ki genç üniversite mezunlarına, yeni fuar katılımcılarına, KOBİ'lere yönelik rekabette öne çıkmalarını ve yeni pazarlara açılmalarını sağlamak için gerçekleştirdikleri fuar katılım/ziyaretlerinin hazırlık ve organizasyon sürecinde , güçlü kişisel ve kurumsal iletişim amaçlı kullanacakları yeni medya teknolojileri, uygulamaları ve düzenlemeleri kapsamlı güncel bilgilerin kazandırılması.
- Arama Motorları, Mobil Teknolojiler ile Uyumluluk, Sosyal Medya , Kullanıcı Dostu Tasarım Yapısı ve Etkileşim, Elektronik Ticaret ve Dijital Pazarlama gibi günümüzün dinamik kavramlarına yönelik gelişmelerin takibinin sağlanması ve kullanım pratiğinin geliştirilmesi.